Termeni și condiții (în cele ce urmează TSC)

Adresa Webshopului: https://ambalamorice.ro

Datele operatorului Webshopului (în cele ce urmează Prestator): Gold Carton Pack SRL – Loc. Nădlac, Oraş Nădlac, Str. VICTORIEI, Nr. 51, Județ Arad

Suport clienți/Datele de contact ale magazinului: info@ambalamorice.ro

Acceptarea condițiilor generale de contract și dispozițiilor de bază:

În cazul chestiunilor nereglementate de TSC-ul de față se aplică legislația română în vigoare. Acest TSC este valabil începând cu 01.01.2018 până la anulare sau retragere. Prestatorul își rezervă dreptul de a o modifica unilateral, modificare ce va fi afișată pe pagina Webshopului cu 11 zile înainte ca modificarea să întră în vigoare. Utilizatorul – indiferent dacă este sau nu înregistrat în webshop, a cumpărat sau nu de pe webshop – vizitând pagina webshopului, navigând pe pagină, recunoaște și acceptă ca obligatoriu toate cele incluse în acest TSC.

Tot conținutul paginii de web este protejat de drepturi de autor, inclusiv imagini, text, video, toate elementele paginii. Utilizarea oricărui element de pe pagină, inclusiv text, imagini, video-uri, precum și înregistrare video sau imagini despre ecran necesită consimțământ scris prealabil din partea Prestatorului, Gold Carton Pack Srl, autorizație prealabilă scrisă, semnată de reprezentanta legală cu drept de semnătură. În cazul folosirii abuzive, ilegale începem demersurile procedurii legale în conformitate cu legislația în vigoare din România și legislația internațională, și va fi socotit o taxă zilnică pentru folosire neîndreptățită de 1 000 RON/zi, adică o mie de RON/zi.

Pe parcursul înregistrării și cumpărăturilor (în ambele cazuri) utilizatorul declară că cunoaște și acceptă TSC-ul prezent și indicațiile despre administrarea datelor personale, contribuie la administrarea acestor date. În cazul acceptării condițiilor din TSC se reazlizează un contract între Prestator și utilizatorul Webshopului.

Prestatorul nu poate fi tras la răspundere de Utilizator din cauza datelor greșite salvate la înregistrare, în mod deosebit dacă greșeala provoacă întârziere la livrare. Prestatorul nu este responsabil pentru daune provenite din faptul că Utilizatorul își uită parola sau devine accesibilă unor persoane neautorizate, fără vina Prestatorului.

Depunere comandă pas cu pas:

Înregistrare: înainte să trimiteți comanda trebuie să vă înregistrați pe pagină, pentru asta trebuie să indicați o adresă de e-mail și o parolă. Asta poate fi făcută sub meniul Casă după ce puneți produsele în coș sau făcând click pe punctul de meniu Contul meu. Dacă întrați apoi în contul Dvs. (utilizând adresa de e-mail specificat și parola aleasă) puteți să vizualizați comanda depusă și chiar cu un singur click puteți să comandați din nou lotul respectiv.

Folosirea coșului: produsele de pe paginile Webshopului pot fi puse direct în coș făcând click pe butonul ”Pun în coș”. Pe pagina de prezentare a anumitor produse poate fi indicat și numărul de bucăți, cantitate ce poate fi modificată înaintea salvării comenzii.

Întocmirea comenzii: întocmirea comenzii constă în alegerea și punerea în coș a produselor, după asta ajungeți pe pagina Casă unde trebuie să indicați datele de Facturare și datele de Livrare, în cazul în care diferă.  Apoi urmează alegerea modului de livrare a produsului/produselor și modalitatea de plată.

Verificarea și corectarea greșelilor de date introduse: înaintea trimiterii comenzii aveți posibilitatea să verificați și modificați datele de Facturare și Livrare. Pentru asta faceți click pe eticheta respectivă în fereastra comenzii.

Trimiterea comenzii: faceți click pe butonul Trimiterea comenzii.

Confirmarea comenzii: după câteva minute de la trimitere primiți un e-mail, e-mail de confirmare trimis automat fără intervenție umană. Sistemul trimite un e-mail și la începerea procesării comenzii, apoi după preluarea comenzii trimite o înștiințare despre executare.

Realizarea contractului de vânzare-cumpărare:

În cazul în care utilizatorul trimite o comandă prin paginile Webshopului și furnizorul confirmă comanda prin e-mail, se realizează un contract de vânzare-cumpărare între cumpărător (Utilizator) și Prestator. (Dacă e-mailul de confirmare a depunerii comenzii nu ajunge la cumpărător în 48 ore de la salvarea comenzii, cumpărătorul este scutit de responsabilități, nu este obligat să cumpere produsele comandate sau să solicite serviciul prestat).

Contractul și comanda se realizează în limba română, contractul nu o să fie trecută în evidențe, va fi încheiată exclusiv în format electronic și nu se califică ca contract scris. La contract se aplică legislația română în vigoare. Contractul este definit prin caluzele TSC-ului prezent. Comanda este salvată automat de webshop în format electronic. Este disponibil utilizatorului după autentificarea în webshop, poate fi citit, salvat sau tipărit.

Proprietățile esențiale ale produsului:

Proprietățile esențiale ale produselor sunt afișate și pot fi vizualizate pe pagina de prezentare al fiecărei produs.

Prețuri:

Prețurile afișate în webshop sunt prețuri brute mărite cu TVA, care conțin prețul pruduselor dar NU și costul livrării.

Livrare, preluare personală:

Termenul de livrare: maxim 10 zile lucrătoare calculat de la confirmarea comenzii.

În cazul în care operatorul webshopului, Prestatorul nu poate să respecte termenul de livrare specificat, informează cât mai repede posibil utilizatorul și se înțeleg la o nouă dată de livrare. Dacă data nouă nu i se convine utilizatorului, are dreptul să renunțe la contract.

Livrarea produsului este executată pe data discutată cu cumpărătorul.

În momentul livrării (sau preluării personale) cumpărătorul are obligația să verifice dacă coletul este intact. Dacă ambalajul este deteriorat, trebuie făcut la loc un proces verbal.

Livrarea coletelor este efectuat de firma de partener al Prestatorului cu care are contract.

Taxele de transport sunt următoarele:

Greutate colet | Taxă de transport

Comenzile peste 40 kg sunt expediate în mai multe colete, deci taxa de transport se variază în funcție de aceasta. Webshopul calculează automat taxa de transport (pe baza greutății unitare și cantității comandate) care va fi adăugat la prețul final ca taxă de livrare.

Preluare personală de la punctul de lucru al Prestatorului din Nădlac, în timpul orelor de lucru, la o dată discutată prealabil.

Metode posibile de plată:

  • Personal, în numerar (cash) la preluarea produsului (ramburs)
  • Virament bancar (plată în avans)
  • Plată cu card bancar prin intermediul EUPlatesc

Drept de renunțare la comandă:

Conform directivei cu numărul 2011/83/EU a Parlamentului și Consiliului European și conform legislației române în vigoare, în timp de 14 zile utilizatorul are dreptul să renunțe la contract fără să-și motiveze decizia, poate să returneze produsul/produsele comandate și primite. În acest caz utilizatorul trebuie să semnalizeze către Prestator intenția sa, să trimită declarația accesibilă ca anexă (prin format electronic sau prin poștă) și să returneze produsul/produsele primite. Costul returnării produsului/produselor este suportat de Consumator, în nici un caz nu poate fi transferat în responsabilitatea Prestatorului. Produsul este reluat de Prestator numai dacă este în stare și ambalaj original, în cantitate și calitate completă.

Consumatorul poate să-și exerseze acest drept de renunțare la comandă și în perioada între ziua realizării contractului și ziua preluării produsului.

În maxim 14 zile de la returnare, conform legislației în vigoare mai sus numit, Prestatorul restituie suma plătită, sumă care cuprinde și taxa de livrare, livrare efectuată de la Prestator la Consumator.

Consumatorului nu i se revine dreptul de renunțare în cazul produsului/produselor care nu sunt prefabricate, produse care au fost fabricate specific la cererea Consumatorului adică au fost evident personalizate pentru Consumator.

Garanție:

Produsele comercializate în Webshop nu se califică ca articol de uz îndelungat.

Termenul de valabilitate al produsului:

În cazul în care Furnizorul trimite produsul necorespunzător (nu conform contractului sau comenzii) sau produsul livrat este defect, Cumpărătorul poate să solicite schimbarea acestuia. Produsul este considerat defect numai dacă nu corespunde cerințelor de calitate în vigoare sau nu posedă proprietățile din descriere indicată de Furnizor.

În cazul garanției, Utilizatorul este cel care trebuie să dovedească că produsul este defect.

Garanția este valabilă 2 ani începând de la punerea în circulație. După expirarea termenului de garanție Consumatorul își pierde dreptul de a solicita garanție.

Producătorul (Furnizorul) este scutit de obligația sa de a oferi garanție dacă poate dovedi că:

  • Produsul nu a fost fabricat sau pus în circulație în timpul activității sale comerciale, sau
  • Defectul nu a putut fi descoperit conform stării actuale a științei și tehnicii (în momentul punerii în funcțiune), sau
  • Defectul rezultă din adaptarea unui act normativ sau prevedere de lege obligatoriu.

Pentru a fi scutit de obligație este suficient dovedirea unui singur motiv.

Vă atragem atenția că pentru aceași defect nu puteți să aveți paralel solicitare de garanție de accesoriu și solicitare de garanție de produs. Dacă solicitarea de garanție de produs este de succes, puteți solicita garanție de la Producător pentru produsul schimbat sau pentru piesa schimbată.

Gestionarea reclamațiilor:

Obiectivul principal al Furnizorului este ca fiecare comandă să fie livrată la termen și în calitate adecvată. În cazul în care aveți reclamații puteți să folosiți datele de contact de la punctul 3., puteți să faceți reclamații prin telefon, e-mail sau prin poștă.

Imediat (în orele de lucru) după sesizare Furnizorul începe investigarea acestuia, descoperirea cauzelor, examinează dacă sesizarea este validă și remediază dacă este cazul. În fiecare caz de sesizare Furnizorul pregătește un proces verbal, a cărei copie, împreună cu rezultatele investigației, trimite la Utilizator.

În cazul în care Utilizatorul nu este de acord cu aceste rezultate poate să apeleze la Protecția Consumatorului.

ANEXE:

Model de declarație renunțare la comandă

Model de declarație renunțare/denunțare

(completați și trimiteți înapoi numai în cazul dacă aveți intenția să renunțați la comandă)

Destinatar: Gold Carton Pack SRL, Loc. Nădlac, Oraş Nădlac, Str. VICTORIEI, Nr. 51, Județ Arad

Subsemnatul declar, că vreau să-mi exercitez dreptul meu de a renunța/anula cumpărarea produsului sau serviciul de mai jos:

Data realizării contractului / data preluării:

Numele consumatorului (consumatorilor):

Adresa consumatorului (consumatorilor):

Semnătura consumatorului (consumatorilor): (numai în cazul declarației în scris pe hârtie)

Data